Er deltidsundervisning passende for børn?

Deltidsundervisning kan være en god mulighed for børn, men mange mennesker er ikke sikre. Undervisning er meget forskellig fra hjemmeundervisning for mig, fordi jeg har fjorten år gamle piger. De lærer mere ved at gøre ting, hvilket er afgørende for deres udvikling. Mange forældre begår store fejl, når de overvejer at undervise året rundt eller fuld tid Junior School. Husk, at undersøgelsen er den bedste måde at lære. Du behøver ikke bare at være i stand til at undervise, du skal også være nysgerrig.

I fire år underviste jeg i en offentlig high school. Som senior, var jeg nødt til at undervise Tri-Nations og stater. Jeg underviste studerende med særlige læringsbehov i engelsk. Jeg var lærer på en offentlig skole. Jeg arbejdede også på deltid som børnepsykiater og advokatfuldmægtig. Fordi jeg ikke var specialist i skoleadministration, tog jeg yderligere klasser i samfund og non-profit management. Tre år senere var jeg i stand til at undervise online. Mens jeg forfulgte min drøm om at blive lærer, modtog jeg en “rigtig” uddannelse.

Selvom undervisning online er en stor oplevelse, er det ikke en, der kan undervises i et klasseværelse. For eksempel kræver juridiske undersøgelser online en blanding af undersøgelse, forskning og praksis. Selv om jeg lærte at udføre forskning, vidste jeg ikke, hvordan man vælger de bedste bøger. Selv om jeg ville ønske jeg havde mere tid, jeg har nok Twelveggercertified Juridiske Assistenter klasser til at føle, at jeg i det mindste kan ‘legitimere mig selv’ i marken.

Jeg er konstant scanning på internettet for nye oplysninger. Information om alt, fra medicin og sundhed til grøn teknologi og genanvendelse, er, hvad jeg søger. Ebb-and-flow af information er, hvad jeg nyder. Når jeg læser om noget, er der normalt mere i det. For at illustrere ideer, skaber jeg mine egne sætninger og ord. Når jeg læser om, hvordan man laver majs tortillas ved hjælp af min familie opskrift, jeg omfatter både opskrift og billeder. Du lærer mere om noget, jo mere du lærer det at kende. Jeg var stjernen i showet.

Der er mange online ressourcer, der kan bruges til at undervise, afhængigt af lærerens undervisningsmål. Det kan være en god måde for lærere at starte, især hvis de lige er startet ud. Det er nemt at bruge de steder, og du kan finde oplysninger gratis. Du er nødt til at øve selvdisciplin. Det er umuligt at foregive, at dine elever ikke er der – de vil forsøge at lokke dig tilbage i klasseværelset bare for privilegiet at være i sædet.

Alle kan lære at uddanne andre. Lektioner, der understreger andres rettigheder, kultur og vigtigheden af at se kan omfatte mange emner. The Many Lives essay antologi er en stor ressource for lærere. Den indeholder essays af lærere fra alle samfundslag. Hvert essay er smukt og omhandler et andet emne med løsninger.

Sociale spørgsmål er mere udbredt i internationale klasseværelser, der i amerikanske klasseværelser, tror jeg. Begge klasseværelser har en tendens til at være fokuseret på spørgsmål relateret til stat og international ret, islam og borgerlige frihedsrettigheder. Lærere kan lære både lokale og internationale studerende mere om emnet, hvis de er nøjagtige. Jeg har haft det privilegium at lede diskussioner om virkningerne af islam og terrorangreb i begge discipliner. Studerende er bekymrede over andres rettigheder, som jeg fandt at være et fælles træk. De er mere motiverede til at behandle andre forskelligt, når de ser sammenhængen mellem borgerlige rettigheder og menneskerettigheder. De begynder at overveje de potentielle resultater af deres handlinger.

Der er mange måder at løse problemet med fordomme og stereotyper på. Kunne muslimske studerende være informationskilder, der vil hjælpe dig i din forskning? Har du brug for at finde fakta og konklusioner om dit emne? Har du brug for at planlægge en offentlig præsentation om dit emne? Er du nødt til at give udtryk for din mening om mangfoldighed og multikulturelle scene, som du er en del af? Skal du bare rapportere nyhederne?

Som lægmand er det vigtigt at forstå “fakta” hos mennesker, der er i vores klasser (studerende), uanset deres religion eller race. Kontekstualisering af oplysninger kan være vanskeligere, end man skulle tro. Det er nemt at sælge en idé til nogen. Men baseball er min favorit tidsfordriv, og jeg ville forvente, at nogen ville være interesseret i at lære mere.

Men jeg forstår også, at kontekstualisering kan være svært, når du er i skole. Det er svært at slå real-time i at fange et publikum og tage dem med på en rejse.

Skriv kommentar